Verhuisbegeleiding
Verhuizen is een life changing event en maakt veel impact. Dat doe je niet zomaar even. Als je niet oppast vliegt de tijd voorbij en ben je voordat je het weet je spullen zonder te kijken in dozen aan het gooien. Weg structuur, weg goede voornemens om het nu eens goed te doen, weg relaxte verhuisdag of -week. Geloof me, na 8 verhuizingen in mijn volwassen leven weet ik er alles van!
Daarom heb ik besloten dat het anders kan. Op tijd, met structuur, alles terug kunnen vinden en een verhuisdag met zo weinig mogelijk stress. Het bestaat echt.
De aanpak
Het liefst begin je zo vroeg mogelijk met een verhuisplanning. Het begint allemaal met een takenlijst. Een hele uitgebreide. Van het bellen van een verhuisbedrijf tot het uitkiezen van de vloeren en verf, alles komt erop te staan.
Deze maken we samen, de acties plannen we in en desnoods ga ik met je mee naar de bouwmarkt om verf uit te zoeken. Ook de verhuisberichten vergeten we niet.
Vervolgens gaan we ontspullen. Wat gaat mee naar je nieuwe woning en wat vooral niet? Wat kan gedoneerd worden en waarvoor bellen we het grofvuil?
Inpakken; gestructureerd en wel. Daar gaan we samen voor zorgen. Genummerd, desnoods met een Excel lijst. Alles om ervoor te zorgen dat je in je nieuwe huis geen spullen kwijt bent.
Op de dag van de verhuizing ben ik erbij! Ik houd je kalm, zorg voor een maaltijd en ben je back-up aanspreekpunt voor de verhuizers. Natuurlijk help ik met het inpakken van de laatste spullen en het sjouwen ervan. We rijden samen naar het nieuwe huis en doen daar alles andersom.
We pakken de spullen uit, richten alles in en maken van jouw nieuwe huis een thuis.
* Totaalpakket is niet verplicht, je kunt ook kiezen uit één of enkele onderdelen.
Ik zag heel erg op tegen mijnverhuizing. Er was zoveel te regelen dat ik niet wist waar te beginnen.
De website van Mandy sprak me meteen aan en in het kennismakingsgesprek voelde ik dat zij de juiste persoon voor mij was. We hebben samen een schema opgesteld en lijstjes gemaakt om af te strepen. We hebben samen de ruimtes opgemeten en een indeling gemaakt. Dat werkte heel goed. Op de verhuisdag was Mandy ook aanwezig – vooral om mij mentaal te steunen. Maar ook om op de details te letten en het overzicht te houden. Mede door Mandy is alles goed verlopen en kan ik van mijn nieuwe plek genieten. Ik zou haar zeker aanbevelen als verhuisbegeleider.
Mrs. Organizing - Verhuizen met rust en vertrouwen
Wil jij dit ook? Neem hier contact met me op!
Over mij
Ik ben Mandy van Rijthoven, 37 jaar, geboren en getogen in Breda en sinds 2013 woonachtig in het mooie Princenhage.
Ik was tot een paar jaar geleden een echte perfectionist. Alles moest goed en wel meteen. De lat lag ergens in het heelal en ik moest en zou altijd de beste zijn. Structuur en plannen is altijd al mijn ding geweest. Tot mijn moeder overleed, mijn baan niet meer genoeg voldoening gaf en de balans de verkeerde kant uit schoot…
En toen was hij daar: de onvermijdelijke burn-out. Van deze burn-out, maar juist ook van het herstel, heb ik ontzettend veel geleerd.
Er is rust, ruimte voor ontspanning en tijd voor die dingen die me écht gelukkig maken.
Dit maakt dan ook dat ik hiervan mijn kracht heb gemaakt en mijn eigen bedrijf ben gestart als Opruimcoach.
Ik ben Mrs. Professional Organizing en ik gun jou ontspanning door structuur en rust en ruimte in huis en hoofd.